Suffer

HAHAHHAHHAHAHAHHA!!!!
Jag vet att ni alla skiter fullständigt i att jag varit i Eskilstuna, fuck lägga ut bilder på sepedjur ni redan sett, så här kommer en fin historia istället!

Jo det var som så att Måfre, Påfre och jag åkte till Rättvik för att hälsa på morfar och Eva som campade där. Vi kom fram och jag började fiffla med kastspö. Fett bra.
Sedan blev det snack om att ta en drink och jag krävde en jag med! Men det tyckte inte Måfre, hon tyckte att jag borde nöja mig med bara en gin med grape, ni vet, en sån där blå burk.
Finfint, svarade jag och skyndade mig att ta två.

Sedan satt vi där. I godan ro och bara njöt. Och blev fulla. Mer folk kom och skrattade. Helt plötsligt såg de andra att vi hade fisk. De gormade lite och min far fick rusha ut till sjökanten. Jag blev genast orolig, jag menar, vi vet ju hur jag oroar mig för min Påfre och det här med sjöar och ofrivillig badning....
Så jag rushade efter honom med håven i högsta hugg. Just då drog fisken och det blev upp till mig att kasta ut linan osv....
Jag gjorde mig redo, vevade upp linan precis lagom, klämde fast linan mot spöet, släppte på spärren, petade bak spöet och gjorde mitt kast.
Då minsann!
Påfre: UUUUUH!!!! VÄÄÄNTAAA!!!
Jag vände mig om och slog en kik.
Jag hade prickat min fars tumme med kroken med en räka på.
FATTA! JAG PRICKADE MIN FARS TUMME! ...utan att se bakåt. Det är en bedrift. Jag kanske är bra på det här med att sikta trots allt.

I fuck you becuase it's retarded.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0