Alla mina snuskiga hemligheter

310 st inlägg

Igenting känns spontant längre!
Så vad har ni missat? Bara att jag hade en awesome kväll hemma hos Johanna i lördags! Johanna, jag och Anna kollade på hela säsong 2 av Vampire Diaries och dreglade huuur mycket som helst.
Jag gick hem.
Gick och lade mig.
Gick upp 8, slog mig ned på toastolen och skulle dricka vatten då jag insåg: jag kommer att kräkas.
Vilket jag också gjorde.

Det är vad som hänt. Fram till igår! :D Eller ja...alltså jag kräktes bara på söndagen, men jag har haft så ont i magen.
Hur som haver! Jag kom tillbaka med stil och lekte med mina vänner. Och planerade (ingen spontanitet här inte!) en fest! På måndag alltså, blir det så jävla mycket fest! :D
Man ska klä sig som en superhjälte eller sin idol. Jag tror nog att jag blir Marilyn Manson...hehe....vi är ju så lika...

Annars består mitt liv av läxor. Prov. Uppsatser. Hat.

Ja jag har hittat ett band. Som är så jävliga dåliga. Men jag lyssnar på dem, om och om igen. Och tänker: Fyfan vad dåligt....
Men på något sätt har jag liksom...förälskat mig! Jag är kär i sångaren.
Men han är ful och död. Han sjunger inte så bra heller, för den delen. Jag letade efter bilder på honom. Det visade sig då till min stora chock att han hade vikt ut sig. Det var ju spännande! Jag vet inte vad det är med honom som jag trivs med riktigt, men det är synd att han är död. Vi hade varit så fina så tillsammans.

I fuck you because I have to save him.

[hemligt tillägnat Anna]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0