Dag 4

En ninjapsykologs iakttagelser
Av Dr Karatinen

Idag är alltså den sista dagen. Den här tiden har varit mycket lärorik, på många vis. Mest har jag fått lära mig att jag gör skumma saker när jag sover.

Del 8.
En NinjaSamurajs sista tid i Stockholm
Vi kom inte upp förren vid 1 idag, vilket ju var helt okej. Vi år frukost i lugn och ro med tända ljus. Efter frukost gjorde vi upp planer för dagen och satte dem i verket.
På med kläder, packning, och sedan slog vi oss ned med en varsin bok i högsta hugg. Efter att ha läst i cirka en timme hade vi adventsfika! Pepparkakor, brie, choklad och glögg. Det var inte så tokigt, alls....

Sedan hamnade vi här.
Det finns inte mycket mer att säga.
Jag tog det här jobbet för att studera en NinjaSamuraj och göra en analys av mitt arbete. Men någonstans längs vägen insåg jag att det här har blivit mer än ett jobb för mig! Våra vänskapsband har vuxit och jag känner att om jag skulle fortsätta som ninjapsykolog vore detta mycket oprofessionellt. Och så kan vi inte ha det.
Mina vänner, det här är slutet.
Ni har fått föja min magiska resa som psykolog, men nu blir det inte mer. Det är dags för mig att säga tack och adjö.
Ni har varit en fin publik.

I fuck you because you are the small print.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0