Give me all your poison and give me all your pills

Okej, så bror har åkt hem.
Jag får sova.

M/Påfre har åkt iväg på fyllefest, vilket innebär att jag är ensam hemma. Trevligt. Jag mår psykiskt dåligt när jag inte har fått tillräckligt mycket tid ensam. Jag kommer bli en sådan där hemsk mamma som bara tjatar om "egentid". har man väl skaffat barn, då fan ska man vara med dem också. Jävla heltidssyssla...inga ungar här inte.

-Paus för aggressivt mutter-

Så jag vet varken ut eller in numera. Hah....jag vet ingenting.
Inte Sara heller för den delen.

Manson fyller år idag. jag ska fira honom genom att lägga ut nån sexig bild på honom....typ....nu och här.
I fuck you because it's your birthday.
I fuck you because fuckfuckfuck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0