Prince of Me

You fill me.
With hate.

Idag har varit en ytterst händelserik dag! Jag blev väckt av min syster 20 minuter över 9. Hon ville att jags kulle följa med till stan och äta lunch med henne. Aldrig i livet, svarade jag, och somnade om. 20 minuter i 10 sms:ar Anna mig och undrar var min bror bor.
Jag älskar morgnar.
Jag gick upp halv 11 och kokade mig en kopp kaffe och åt på två smörgåsar. Kikade på tv. Städade. SEN JÄVLAR! Jag tänkte vara flexibel och försöka mig på att göra flera saker samtidigt! Dock var det inte...så planerat.
Jag började tömma diskmaskinen då jag insåg att fan, jag kan ju koka kaffe! Så jag gjorde det mitt i då jag insåg att jag ville steka plättar. Så jag gjorde iordning smet och ställde den på bordet så att det skulle bli lättare att steka senare. Sedan hämtade jag in min 5-minuters kola som jag gjort halv 12 kvällen innan. När den stod på bordet bredvid pannkakassmeten fortsatte jag med diskmaskinen. När det var färdigt var kaffet också det, så jag plockade fram en tillbringare och hällde över en del av kaffet och lät det stå på bordet för att det skulle kallna. Resten av kaffet hällde jag över i termos.
Medan det första kaffet kallnade satte jag mig ned och började klippa i kolan och klippa till smörpapper till dem också och linda in. 20 minuter senare var det färdigt och jag ställde in kaffet i kylskåpet då det kallnat tillräckligt. Vidare till att steka plättar och välkomna Måfre + klä på mig i lite anständigare kläder.

Fett bra.
Sedan bar det av till Liljekvista med mina korvar. Vidare hem till Johanna för korsordslösning och nu är jag död.

I fuck you because I'm dead.
Hehe, den såg ni inte komma va?
I fuck you because everthing else feels like walking on glass.
GLASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0