Detta fält måste fyllas i 7

Jepp så jag har nu läst ut Lilla Stjärna och ja, jag grät. Men det var bara för att den var slut. Jag kommer aldrig att få uppleva den för första gången igen, och det smärtar lite.
Nu över till aggressiviteter:
1. Engelska. Vem fick bara VG? Vem vill gå och dö?
2. Svenska. Fult psykbryt.
3. Turism. PROV OCH JAG VISSTE INTE OM DET!!! Så jag löste det genom att inte gå dit.
4. Jag har huvudvärk, ont i magen och är så trött att jag lätt skulle kunna somna just nu.
5. Samhällskunskap.

Men jag älskar livet. Ingen tvekan, alltså.
Haha! Jag hittade just en enkrona i behån! Hahaha! Så det kan gå...


Inte så tråkig alltså!
Skitsnygg
Arbetsvillig (jävlar vilket bra ord!)
Betraktas som en av mina absolut bästa vänner. Vilken ära, liksom.
Efterbliven kallar vi inte henne för, det uppskattas inte.
Lovlig (haha! för övrigt, vad hände med typsnittet?)
Lantis!
Alltid söt.

J
ättemycket sten! Som fan!
Abbas kaviar, du vet inte.
Noga med hur alla känner sig. Skulle jag tro. Näsblod också!
Stabil! ...åtminstonde lite halvt!
Sexig
Om jag vore en pojke, då jävlar!
Nere i Billy Idol. Kan man säga så? jag säger så!

Fyller 18. Jag hälsar, jag bugar, bockar, niger, kysser handen, kinden. Jag drabbas av herpes i ögat och minns att jag har HIV/AIDS och jag älskar det.

Min vän brukar:
- förälska sig
- finnas där
- vara urtjusig
- bära kjol/klänning
- blöda näsblod
- skratta
- vara pank
- vara smart
- få MVG
- sjunga

kan vara så att jag uppdaterar senare. Måste plugga nu.

I fuck you because this is our song. What else is there to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0