Cancer

JAG HAR SPELAT BADMINTON!
JAG ÄR ATLET!

Om ett tag i alla fall.

Jag känner för att dela med mig av något ytterst pinsamt. Det är....som så att jag GILLAR SEAN PAUL!!!!!!! och jag menar inte den smarta filosofen som jag och Karin läst om, nejnej, jag menar fjanten med hacket i ögonbrynet. Jag tycker till och med att han är het.
Att Sean Paul är het.
Är att kräkas på sig själv och be om att bli slagen på käften av alla riktiga metal-människor.
Jag är wannabe.
Eller så är jag SÅ SATANS cool som vågar gå min egen väg och välja min musik hur jag vill utan att behöva fastna i de givna genrena!
HAHA! ...eller inte.

Hur som haver! Idag var både värdelöst och fint! Inga riktiga lektioner, men kakor! <3 jag känner för att missbruka caps lock.
Missbruk beivras.
Caps lock.

I fuck you because the party is cancelled.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0