Pittty

Jeppjepp!
Idag hade jag inga lektioner alls. Det enda vettiga var en föreläsning, varav jag dog av tristess.
Annars har jag bara druckit kaffe, promenixat och varit paranoid och....kommit till insikt. Det är alltid lika kul när det händer! Man förstår så mycket om sig själv när det väl händer...

Och så har jag ljugit.

För övrigt börjar jag känna oroväckande mycket kaffe-abstinens just nu. Jag ska rusha iväg. Om jag kunde skulle jag ha sex, gifta mig med och skaffa barn med kaffe.

 Och så kom jag tillbaka! Min far hade minsann ätit upp allt kaffebröd....fyfan. Eehe....eeeh...
Förödande nyheter! 6 år av Sex kommer inte hända förren nästa år! :O I typ...februari.
Så nu vet ni lixxss...
För övrigt frågade Måfre mig vad jag skulle döpa en unge till om jag nu råkade få den och den överlevde en abort. Jag svarade: Vanna eller så får den heta Xerxes Alexander.
3 X i namnet är så jävla coolt. Själv hade jag tydligen fått heta Markus om jag vore en pojke. Påfre heter Markku. Markus & Markku.
Jag kräktes. Nöjd som fan är jag med att få vara tjej!

Jag fick en vuxen man att gråta idag.

I fuck you because I pity you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0