The sword and the faith

Ibland ger jag upp.

Vet ni att jag planerade ett väldigt långt och ett mycket emo inlägg? Men det blir inget. Ni får gotta er på någon annans olycka.
Jag skiter i vilket.
Fuck off and die.

Mitt liv suger. Mitt eksem i huvve är tillbaka. Osv. Men det här skulle inte vara emo.

Jag har sett färdigt på säsong 1 av True Blood. Vad kan man förvänta sig.
Jag har fått veta mycket trevliga saker och igår var mycket vackert! Jag fick gratis sushi, jag fick bjuda på kaffe och så fick jag leka utomhus med Gösta i en och en halv timme. Exakt skrivet så. Exakt.
Det var ytterst fint. Vi sprang omkring på åkern.

Det finns en hemlig ö. Jag var rädd för den som barn, djävulen bor där. Men det är inte sant.
Fast den har en hemlighet.
Ibland finns det en trappa ned.
Ibland inte.
Jag vet.
Det fanns en koja en gång, det är fortfarande barn som hamrar där.
och nej, det är inte en hackspett.

jag är kär i den ön.

med små bokstäver.

I fuck you because this is my bathroom, and yes sir, you are Marilyn Manson.

Kommentarer
Postat av: izzie

det är som ön på din tavla :) ...Dödens ö....

2010-11-03 @ 10:34:47
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0