Everyone, I know

Okej, jag förstår att ni har saknat mig! Jag har saknat mig...
Hur som haver så tänker inte jag skriva om USA, det är inte intressant eller relevant. Bara en lista över det bästa:
- Mike
- Mall of America
- Anitkbutiker
- Att köra i över 200km/h
- Att de inte var mormoner utan rökte och svor
- Heta pojkar
- Att få dansa igen

Nu till det förfärliga: DERAS KAFFE VAR SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!!!!
Att jag hellre var utan.
Jag var utan kaffe och avvande mig från koffeinet.
Kom hem och ville inte ha kaffe.
Blev så jävla emo och tänkte att mitt liv var över. Vad skulle jag nu fylla mina dagar med?
Johannes föreslog pipa, men nejnej, Oliver föreslog öl, men nejnej.

Så idag! Idag åkte jag till kyrkan, vidare till min moster, var utan kaffe, kände huvudvärken komma smygande och kände att YES!!! LIVET ÄR VÄRT ATT LEVA!!!
Jag behövde kaffe!!!!!! <3 <3
Jag trodde jag var förlorad för all evighet, men jag är räddad! jag häller i mig kaffe nu och hoppas att det ska börja igen.
Vilket det kommer. Våga inte påstå något annat!

Mmm...jag är inte pepp på skola imorgon. Den saken är säker. Vi kommer ha engelska och Lisbet kommer vilja svamla med oss. Fyyyfan!

Men annars leker livet! Jag har köpt en älg som bajsar och jag ska äta sushi på tisdag!

I love you because I fuck you.

Kommentarer
Postat av: izzie

mike :)

2010-10-16 @ 21:49:46
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: starsinmyminds - miranda ^^

Gud så fin blogg du har! ^^ älskar din design.

Vad gör du för nåt?

2010-10-16 @ 22:02:12
URL: http://starsinmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0