Destroy Everything

Som om jag inte visst det redan.

Hur som haver! Idag har jag minsann varit ute och kört som fan! Jag körde omkring lite varstans och Påfre hade ingen aning om var vi var någon stans....men det gick finfint ändå. Ni vet ju alla att jag är så otroligt bra på att hantera lite random situationer.
Sammanhängande som fan.

Som fan, för övrigt.

Men SYX! Zombies ate my neighbors...
Det är trivsamt.

Eeeh...jag tänker nog dissa Granny Goes Street. Jag är inte det minsta pepp.
Tänkte kika på Inception igen, fast med M/Påfre på fredag. Det är jag däremot pepp(e) på som faaan!
För övrigt, som fan.
Ja...på lördag...jaaa....jag vet inte. Titta på film? Läsa? Gråta?
Förmodligen läsa.
Så ni vet, lixxxxxssss....

Kineserna är ju ganska hemma nu, om man säger så. De åkte i måndags och har mailat mig och svamlat lite...fan vad jag saknar dem. Att säga hejdå i måndags var det svåraste jag någonsin gjort. Jag har gråtit värre, dock. Jag har gråtit så att jag dött en gång. Men jag har aldrig liksom...behövt säga hejdå så där. Att veta att personen man säger hejdå till kommer hem till något värre.

I want you more when you're afraid of me.
Fast vänd på det.
You want me more when I'm afraid of you.
Fast snarare.
I want you more when I'm afraid of you.

I will brake you inside out.
You are mine.

Jag tänker på pojken med backslick igen. Jag googlade bilder på honom en stund i förrgår...en liten stund bara....ytterst liten. Aldrig i livet att jag skulle försöka hjärntvätta mig själv med tusentals bilder på honom.
Jag drömde om honom.
Han är så jävla fucking het.
Som fan.

I fuck you because disease, disease is draining me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0