Move it

Okej, vem är pepp på fest?

Ikväll, 19:13, blir det fest hemma hos mig. Det är nämligen som så att jag och Sara firar vår fem-årsdag med 5 år av AIDS!
Det här blir den sista AIDS-kvällen i mitt liv, sen ska jag sluta säga AIDS.

Kvällens tema blir randigt, för det blir nog jävligt spejsat att vara full bland massor med ränder!
Vi serverar våfflor, tårta, Jell-O shots och möjligen en välkomstdrink!
Inne i festlokalen ska vi ha barntema med ballonger och serpentiner osv....vi kanske ritar lite fula teckningar också!


 Vid Halloween blir det en fest till, Harry Potter-fest!!! :D:D
Jag ska vara Snape...hehehe...

För övrigt har jag klippt mittbena! jag kanske redan har berättat det, vad vet jag, men mittbena är det! det är väldigt trivsamt. Väldigt skönt att bli av med håret från anisktet nu.
Het som fan, ni vet!

Befinner mig hos syster nu och skriver lösryckta saker.
uuuuuh!!! det finns en pojke som gör mig paranoid. Idag hejade han på mig. Det skrämmer mig.

I fuck you because this is the crazy frog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0