Statics

Hallåhallåhallå.

Så idag har jag och Sara åkt till Falun för att kika på mina kläder. Det är nämligen som så att de har befunnit sig på en frisyr-mode-korv-korv.
Hehe.
Så...fett besviken. De använde mina kläder men förstod sig inte riktigt på dem...

Hur som haver så skriver jag egentligen en uppsats om Miljöpartiet just nu. Det suger. Deras hemsida är under remont, så det går inte att hitta information där. Det är ju kul.

Och så vidare.

Jag är så jävla trött. jag orkar inte mer. Såååå....

Kill your idols.

Jag är beroende, besatt osvosv....av den jätteheta pojken i Inception! Jag krääälar....
Han..baraa...jaaa!!! jag håller på och fjantar mig med olika lekar. Typ, om jag kikar i varenda fönster kommer han stå där.
Jättefånigt, jag skäms lite, men det var nödvändigt för att få veta det! Så att ni kan förstå....

I fuck you because we all know who you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0