Upp

HANS ZIMMER - DREAM IS COLLAPSING
Ni måste.
Bara måste.
Den är från Inception.

Jag ritade av (eheee) min ytterst manliga vän igår. Tyvärr drömde jag inte om honom, trots att jag gjorde mitt bästa för att få in tusentals bilder av honom i huvudet.
För övrigt blev det lyckat. Jag är nöjd.
Påfre trodde att det var Zlatan, men jag förlåter honom. Min far.

Jag har fått två nya mejlvänner! Wendy och sen en annan kines vid namn Lisa.
Och för övrigt ska jag bo hos Katy när jag åker till USA. Hon har redan en tysk boende hos sig, men jag drömde att det skulle gå bra. Nu drömde jag om krokodiler som i princip åt upp oss och om en kyrka vi stal silversmycken ifrån.
Mest positiva saker, med andra ord.

Vet ni vad jag just insåg?
Så fort jag ska resa utomlands drömmer jag att jag tar mig dit simmandes. Nu drömde jag ju om krokodiler. Vi simmade, jag och Katy. Men det kom en våg, fuill av krokodiler. De var ganska små och beigea...men fortfarande farliga! Det var hemskt...
Innan jag åkte till Egypten drömde jag att vi skulle simma dit. Vi simmade på som fan och jag frågade Måfre: Det finns väl inte hajar i vattnet?
Måfre: Näej.
Jessica: Jooo! Vet du inte det??
Sedan kom de....

Så ni vet.

I fuck you because shhhhlrrpp...

Kommentarer
Postat av: Johannes

Oj... en vidskeplig person hade blivit orolig för dig... Jag slog upp simma, silver, kyrka, krokodiler och smycken i min drömtydar bok, allting verkade bettyda dåliga saker



//Vodka

2010-09-06 @ 14:03:35
Postat av: möjligen jag själv

Ojoj! Tur att vi inte är vidskepliga häromkring då! :O

Jag har också en en drömtydarbok! Jag borde nog slå upp i min också, det kan ju vara något fel på din...så är det nog! helt klart.

2010-09-07 @ 22:04:25
URL: http://nordeacorone.blogg.se/
Postat av: Vodka

Höhö ja antagligen

2010-09-16 @ 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0