And

Igår var det Smillas födelsedag.
Men det var även Olivers födelsedag vilket jag tycker är fint!

Jag har dagen-efter-firat med att ta en promenad till kyrkogården. Det är ganska fint att sitta där och filosofera. Jag tänkte att Manson skulle spatsera förbi och säga tja. Det hade varit fint. Jag hade tagit med honom hem och skolkat imorgon. Och möjligen dagen efter det också.

Det är mycket som är fint nu när jag tänker efter.
Och en del som är fult.
Min papperskorg till exempel är ruskigt ful.
Men det är något jag lärt mig att leva med!

Jag har fått ett totalt Manson-återfall! Ryssen spelade Kaboom Kaboom i Klas källare och efter det har det blivit....en hel del Manson! Det är bra. Han är bra.

I fuck you because you never call me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0