Muuuurdah

Efter att internationella relationer krossat varenda dröm och förhoppning jag någonsin haft om ett reko liv har jag och Anna insett vad som måste göras.
Först och främst ska vi bli alkisar och jag ska joina snubbarna på bänkarna på stan och sitta där och chilla. Sedan ska jag tigga pizza-pengar men som jag egentligen spenderar på knark.
Detta medan Anna köper en amerikanare som vi kör runt i sex kilometer i timmen på stationsgatan och super. När polisen kommer tänker vi anklaga dem för att vara AFA och skratta elakt. Men Anna slätar över det med en god historia, och sen helt plötsligt kommer vi ha en polisman i mitten som har disco med oss. Vi ska poppa Darin och köra nån snygg dans och styra med fötterna. För att inte glömma ska vi även skrika: I SEE YOU BABY! MM SHAKING THAT ASS!
Och alla kommer inse: Fan, måste shaka det för Darin!!

Darin inser vår kärlek, för han har minsann tittat på nyheterna. Han kommer genast farande till Borlänge och vi ba: Darin....skänk en slant till maaat (vodka)....
Darin: Åh shit! Ni ska aldrig mer få svälta, era magra stackare! Här har ni 1 miljon.
Och vi ba: Tönt! Så tar vi pengarna och köper Damon, djävulen och en vodkapool x2.
Darin goes crazy och saknar oss som fan...kan inte tänka på något annat.

Men vi kunde inte bry oss mindre. Har lixs hört att vi lever ett fett najs liv och fuck Darin då.

Tills att detta händer nöjer jag mig med att överdosera tranbärsjuice och kaffe.

I fuck you because you sound fat.


Kommentarer
Postat av: Anna

fränt

2011-04-13 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0