ALLTING KOMMER LÖSAS OCH BLI BÄTTRE IGEN

Jag tänkte just för mig själv att livet är dåligt.
Men det tog jag tillbaka! Jag känner att...ska man komma tillbaka ska man göra det med ännu fler listor!
Lista över saker som är bra med mitt liv, i lite speciell ordning:
1. Mina vänner har inte gett upp hoppet! Låtsas de som iaf...jag har inte frågat. Jag ska bli social.
2. Gösta har bott hemma hos oss i 2 år på söndag.
3. Jag har blivit tjock, men det löser jag med sund träning och pizza. Plus minus noll är så som det ska gå till kring jul. Sen kanske jag skärper mig.
4. Jobb! Jag är omtyckt!
5. Mitt hår är krulligt och lättskött.
6. Jag har biljett till Metaltown och än så länge ska jag se MARILYN FUCKING MANSON!!! ...och Lamb of God och Slayer. Min lycka är gjord.
7. Julklapparna är lösta! Kankse inte 100% köpta ännu, men jag vet vad som behöver fixas.

Hallå, jag är lycklig! Endorfin-ruset efter mitt första träningspass bara...SKRIKER! ...men jag hatar frankenstein. Fortfarande. Jag tänker på möjliga händelser som att råka möta henne i en affär. Jag har tänkt lite på hur det skulle gå. Jag tror att jag inte skulle kunna motstå frestelsen att lugnt och sansat tala om för henne att hon var hatad av alla, en urusel lärare och att hon betedde sig som ett as.
I övrigt hittade jag min kalender från trean, alla eva-citat gjorde det nästan värt det.
Nästan.

Men vi rundar av med något lyckligt! Tyckte jag men fick hjärnsläpp.
Eeh...Manson!


I fuck you because I want to live this life of luxury...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0