wolfskin?

Så vem dog och kom tillbaka?
Snackaru om mig eller?

Annars har jag hört att jag har spenderat mig dag med att snacka om pojkar som antingen ser ut som Frodo eller snubben från TV med ett bananfejs!
Och en som alla tycker är ful.
Alla utom jag, förstås. Jag ser hans...skönhet.

Jag var till frisören idag och färgade håret. Rött. Fast det var det redan. Bara en...mörkare nyans. Fylligare. Fylligt värre! ...eller nåt.
Hmm....will she trick or treat?

Jag fortsätter på min gamla taktik. Kaffe, kaffe och kaffe men inget vatten. Det och förkylningen gör att jag blir yr. Det är trivsamt.
För den delen.
Jag har köpt nya byxor. De är knallröda.

Kommentarer
Postat av: Anniiiissss

Fetingsnygg i hårt

2011-01-28 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0