in love with herself

Mutilation is the most sincere form of flattery.

Låt mig måla upp det för er...
Jag är relativt metal. Jag lyssnar på metal, trivs i svarta kläder osv.
Jag har en pojkvän som också är relativt metal. Jag säger relativt för han brukar ha blå-jeans på sig.
Ni tänker: Shit...fan vad metal de blir tillsammans!!
Men vad gör vi? Jo, vi går på dejt. Med middag, bio och kyssar i månsken.
Hur satans o-metal är inte det??
Nåväl. Jag är nöjd.

Faktiskt asnöjd.

Vilket som! Ikväll blir det utgång! Jag och mina fina b-rudar tänker supa och göra bort oss på Klin. Dansa och...dansa.
If you wanna be me, stand in line like the rest. Now, do you know what I mean?

I fuck you because loving you was like...fucking the dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0