After every party I die

Frågorna hopar sig! Dog hon?
I en eld?
Efter att hon kräkts i en flod?

Nä jag beklagar, jag är kvar och ännu bättre, jag är i princip tillbaka! Numera i ett nytt format: Pretto-hora-tönten.
Men det kunde jag ju gott ha liksom.
Det är så det går när man en vacker dag blir beskriven som nån som har shorta kjolar, fett mycket tuttar, halsband, örhängen och monsterklackar.
Fast sedan lades det till att det var snyggt.
Ehe.
Så jag har på egen hand kommit fram till att jag är obeskrivbar! opå

I fuck you because you were the only one I could ever love.

Kommentarer
Postat av: izzie

Ja! Du är tillbaka! :D

2011-03-16 @ 14:06:03
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! Du är tillbaka! :D

2011-03-16 @ 14:06:23
Postat av: anna

DET ÄR JU SNYGGT PRETTO-HORA-TÖNT!

2011-03-19 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0