Flesh and bones

Rage Karatinen gör sitt bästa för att dricka sig full ensam framför datorn. Läxor görs, snackar gör jag med Anna, men även min skalle.
Jag har bestämt mig för massor med saker!
Det tillför mig tillfredsställelse.
Jag trivs med att bestämma saker och bara låta det vara så.

Min cider är nästan slut, men jag har vin. Johannas vin. Som blev mitt. Som jag tänker dricka upp ikväll. Ensam framför datorn.
För det är så det går.
När man inte är på väg ut eller till en fest.
Och jag trivs, tro ingenting annat.

Magic Crystal Vodka är på väg.
Dock inte ikväll, skulle jag tro. För om så vore fallet... ja, då skulle jag inte sitta här. Jag skulle ligga nere vid älven, ensam och utslagen, men så jävla lycklig.
Mer som skulle göra mig lycklig... jag skulle bli lycklig av att ligga.
Jag skulle bli lycklig av att inte vara så ensam.
Eller så krävande.
Eller så känslig.

Jag skulle bli lycklig av att få ett jobb.
Jag skulle bli lycklig om mitt hår var längre.

Fast annars har jag hört att jag är ganska lycklig ändå. Korthårig och alkoholpåverkad. Med goda vänner och Mumford and Sons.
Med äckligt vatten.
Hehe.

I fuck you because I won't cover myself with thistle and weeds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0