The other Day

Nu är det igång.

Gårdagen spenderades med datorn, men kvällen var väldigt fin hemma hos Antonia. Med vodka och sällskap kan livet liksom inte gå fel! Vi chattade med min turk och lite med mina normala vänner också. Vid 12 ringde Johannas föräldrar och ville ha skjuts hem (hehehhee) så jag och Johanna ställde upp! Till Torsångs skogar for vi och det var trevligt det med.

Väl hemma kände jag att: Jävlar! Jag är produktiv! Nu kör vi historia!
Men jag fastnade med msn istället. Ett tag så där.
Gick och lade mig.
Drömde om en man som skulle mörda mig. Han var jättevacker, men skulle som sagt ha ihjäl mig. Vi sprang omkring i ett jättestort hus, jag förvirrade honom att sätta på musik, självklart Katherine Kiss Me. Men mitt i jagandet, när jag befann mig allra längst upp i huset med musiken stillsamt spelandes på mellanvåningen kände jag att nä det där gossen borde man ligga med!
Så jag kom fram från mitt gömställe och spatserade bort till honom. Han stod där med en kniv och sade: Jag ska döda dig!
Jag svarade: Ah fast du....
Så att...jag dog inte. Vi hade sex istället. Sedan skulle jag presentera honom för mina föräldrar för vi var ett våldsamt passionerat par.

I fuck you because when we're dead, they'll know just who we are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0