WRQNG

2 dagar 19 timmar sedan.

Dagens planer kraschade totalt och byttes ut till det bättre.
Efter svenskan for jag och Karin, min goda vän med körkort, iväg lite random överallt! Dels till Falun där vi åt på donken. Vi hann möta ett troll två gånger och bli jätterädda. Vi plockade upp Kläääs och skjutsade honom till tandläkaren. Tänk er en fjorton-årig pojke som dessutom blivit bedövad i munnen. Kläs röst <3
Vidare hem till med med jordgubbar och glass, och se vilka som visst var och hälsade på! Syster min med diverse.
Karin for på hemmet och jag grejade med glitter tillsammans med Ludvig.

Läxor?
Hah! Du tror. Här har vi zombieskjutspel och bio-planer.

I fuck you because something's wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0