Missbildad, mycket rak och orakad. Går det ihop?

Jag ska inte alls flina elakt när du ligger på vägen. Jag shall dock inte lova något,

Saker jag planerat men misslyckats med under -08:

- massor med dumma test jag tröttnat på

- jag skulle ju då ha hål på mina byxor. det är helt klart hål, men hur kommer det sig att jag inte använder dem?

- listor

- jag minns det som att jag skulle spara mina pengar..det går inte så bra :P

- stavning

Hur känns det? ibland tror jag att befolkning inte alls uppskattar mitt svammel, men ibland påstår befolkning (helt spontant) att de saknar mig och mina ord.
sällan
ofta
ibland
då och då
det händer
ibland händer det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar! eh?

2008-12-06 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0