Nu blir det livat!

Jaha, eftersom Anna så vänligt påpekade idag att jag inte skrivit något nytt inlägg på ett tag tillägnar jag detta inlägg till henne! ...och kanske lite åt Fridis.

Idag har det varit jävligt livat! Korvar har skuttat och..jaa...vi har nog bara skuttat!
Det blev ju jullov idag, så vi drog ner till stan och skulle kolla något på biblioteket. Längs vägen insåg jag och Fridis att vi ville gifta oss. Så vi sa åt Izzie att hon måste viga oss. Sagt och gjort, jag är nu gift! Fridis fick vara man av nån anledning...hehe...

För inte så överdrivet länge sedan fick jag och Anna för oss att vi ville vara ihop. Så på historialektionen bestämde vi oss för att gå ut öppet med vårt förhållande. Det var riktigt fint...

Igår påstod Fridis att ingen vågade sitta bredvid oss eftersom jag såg skrämmande ut. Jag vet inte riktigt vad hon menade, jag är väl söt och snäll? Hehehe...

Idag har jag sett Twilight för tredje gången. Roande.
 Men mest sexigt. Jäävligt sexigt! åååh...Edward Cullen. Jag...vet precis.
Inte.

Psykiskt instabil!

Kommentarer
Postat av: krepe (creepy)

psykiskt instabil som fan!

2008-12-20 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0