När jag såg tillbaka såg jag att jag tappat dig under en sten. Hur känns det?

I don't fuck you because I'm rich and you're ugly.
I don't fuck you because I fuck Greger instead.

Om man söker på Sepé på google kommer det upp en man vid namn Frank Sepe. Vet befolkning när han är född? Jo, den 28 december. Och vem fyller mer år den dagen? jo lilla jag, och vad är jag om inte sepe???  jag är stabil...

Idag har vi haft vilda spekulationer angående Greger (mitt vänstra bröst). Vi tror att han har blivit så sned att man kan linda honom några varv runt både mig och Greger-klonen! Jag blir lite orolig. Men en del befolkning vågar inte spekulera utan säger bara saker i stil med: men jag har inte sett Greger, så jag vet inte!
Tsss...okejdå! alla andra av mina vänner har sett Greger, men herregud! spekulationer, misstankar!  BLI PARANOID FÖR I HELVETE! säg saker som: omg! jag såg Greger vända sig om i ett hörn och flina elakt, och det var då jag blev upplyst om det faktum att Greger är översexuell och brukar våldta småpojkar.
Jag har ingen kontroll över honom längre..han har liksom vuxit upp nu, och han är överallt! Jag kan liksom säga till Greger: "Jaadu, Greger. Ska vi ta och gå åt det här hållet idag?"
Han är alltid artig så han kan svara: " Javisst kära du!"
Men vad händer sen? jo, greger väljer istället att anfalla nån! men det är tur att izzie håller koll på honom och mosar honom med armbågar och skåpsluckor när han har varit olydig! kämpa på izzie! en vacker dag får vi nog bättre pli på honom...

Kommentarer
Postat av: anna

2008-11-07 @ 11:02:56
URL: http://annahihi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag känner till greger! han e gregors tvilling.. minns du gregor? han tog på alla....

2008-11-07 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0