Jag är stabil! vänta bara, jag lär mig...

Alltid lika artiga och trevliga pojkar på msn. uuuuh...jag ska fan...göra nåt! Jag är pank för övrigt...eller inte så mycket...men lite! fast jag vet inte... jag har köpt en tröja..eller 3. oooh! jag har skrattat idag! kan bero på att jag är jävligt övertrött och är hög på kaffe. Jag ska fan gå och lägga mig snart, jag kommer vakna död imorgon. Hehe...du är mycket fåfäng och oartig om du påpekar att det inte går...men jag kan! vänta bara!

Jag har inte hittat så mycket ny musik...men jag ska få en cd i julklapp! asta kask! dubbelcd, vettu. vill du inte slicka på stenen? inte alls..? nu tycker jag att du är lite väl känslig! jag tappade den inte så mycket...hehe...jag sa till min kusin att om hon vore en pojke skulle hon få sin snopp i ögat...vi skrattade åt det. Jag vet inte vad hon vet... men jag har en bild! vad påstår du att jag är? jag är bara lite efter...eller var det jag som var före? jag minns inte så noga...men jag har jagat kaniner! och en unge... Jag har även plärpat en unge i en kundvagn och lämnat johanna. ibland skrattar jag åt det...men inte så ofta.

Jag önskar dig all lycka och framgång här i livet, men du suger och jag vill inte ha något med dig att göra för du är bara så efter och elak som man kan bli. Var vänlig och avlägsna dig från min säng, jag såg dig. Jag önskar inget mer än att få steka en penna i en stekpanna. hehe (sten).

Kommentarer
Postat av: Rickard

ny design titta :)

2008-10-27 @ 21:50:59
URL: http://kaizers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0