När inte ens gem duger bör man inte dra förhastade slutsatser (jag vill fortfarande inte).

I fuck you because I can suck and smile.

Risgrynsgröt.
Jag var på Halloween-fest idag...jag har inte slickat på så mycket, bara en baguette. Det lustiga var ju att jag slickade på kanterna av den, och sen kom Oliver och ville ha, så Fridis choppade av den kanten jag hade slickat på och gav den till honom. Jag skrattade åt det.

Idag tyckte min gympalärare att jag skulle gå till Mellsta. Men vi delade inte riktigt åsikt. Så jag choppade mig på en bänk...sen satt jag där. För övrigt befann sig Fidis och Anna bredvid mig på bänken, så jag kände mig inte så ensam.

Jag dricker cola....ohno! jag måste få tag på befolkning! Emilge, var är du? Kanske ser jag dig imorgon...ohno! Spepe-pojken, varför svarar du inte på mitt mejl? jag blir ju ledsen...och Sara! Du vet att det är imorgon va?

Jag har hittat ny musik...så jag råder annan befolkning att lyssna på: Bloodline - Slayer.
Dendu!

Kommentarer
Postat av: cp-pojken

det e imorrn! men den fucking sepeee kmr inte till borlänge!!!!! det står inte än iaf! det enda jag kan finna i dalarna e i ssseeepeeeleksand den 14 november!

2008-10-23 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0