OHNO! kloner överallt...

Idag har jag grinat! Det är helt jävla otroligt, jag gör fan aldrig det!  Ojoj...

Om du såg en sten, skulle du sparka på den då? man sparkar på ungefär 56,2 000 stenar varje år! det är jävligt...knäppt! För övrigt vet jag inte om det är så många stenar..för hela det här blogginlägget är en lögn! jag shall ljuga hela tiden...

En gång såg jag en ytterst död och förkolnad get. [ho]
Jag minns att jag vet allt! ...om din getfarm.

Jag ska kanske vara med...men jag vill inte! men jag ska! ...kanske. Men räkna inte med mig! jag är bara en ostabil korv. Jag kanske hatar dig! ojoj nu blev det sanning här! jag är så jävla aggressiv, jag var normal! jag var ett normalt barn, men sen träffade jag dig och blev lite...glad. Om man säger så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag minns getfarmen!

2008-10-21 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0