Om jag säger hiv, vad tänker du då?


Jag har precis fått förklarat för mig att om man kikar snett från vänster och kisar lite så kan man tro att ordet "gurka" egentligen är kåårv!
Dendu!

Jag minns den gamla goda tiden då man kunde lägga ut en bild och säga:  Var tacksam, du har fortfarande din heder i behåll!   men idag finns där ingen som faktiskt kan stava...alla skriver fel..hela tiden! >Jag shall tala om för dig att jag vet en pojke om heter nånting...för övrigt har han en hund. Ja, iaf, han ser ut som sten. Det var min poäng med det hela. Men jag vet inte vad han heter...och jag börjar tror att han inte alls har någon hund..vad vet jag? jag har bara sett honom en gång...men han har tjusigt hår! så ibland kallar jag honom för Pojken med det tjusiga håret...
Ingen vet vad jag menar.

Idag ringde en pojke till mig, han sökte visst efter mig. Då hade han tur, för jag svarade. Hur som haver, han var mycket bitter och fundersam. Men jag lyckades reda ut hans problem och han kunde lyckligt och rofyllt återgå till sin middag. Detta är 100% sant. Tro mig. Jag har fått en mycket vuxen man att gråta.

Kommentarer
Postat av: pierre piedra

jag vet nog vad du menar! ibland.. bruka ibland! jag brukar ibland mkt ofta!

2008-10-24 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0