UH! sa jag idag...och det var sant.

Jag önskar mig inte särskilt mycket. Kanske lite hårspännen...det är alltid trevligt! När jag vara barn fick jag lära mig:
Aldrig stavas aldrig med dubbel-l, och alltid stavas alltid med det!
Jag finner det rätt smart ibland...men jag minns att jag skrattade åt ungen som inte visste skillnaden! Jag tror inte att jag heller visste det på den tiden...när var det? kan ha varit igår...

Om jag inte visste bättre skulle jag kanske tro att du är lite efterbliven..är det sant? du vet, så där i smyg...

Imorgon shall jag vara klädd i bikini...om jag inte fegar ur...men det finns en chans att jag inte kan vara med! intressant! Jag vill inte vara med dig..din bittre jävel!

En gång såg jag dig naken...det var traumatiskt! Alla är schizo...jag blir rädd!

Om jag hade en korv, skulle jag slå in den och ge den till Emilge i julklapp! eller kanske till Anna...för omväxlings skull... är det särskriving? eller är det så? jag vet inte...jag tror inte att jag bryr mig heller! det här är ju stabilt som fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en gång tog jag en mkt fin bild! hehehe... den klene pojken tyckte inte om den.. .. hehe!

2008-10-23 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0