Porrtidning!

i feel it in my fingers...

jaa, jag infinner mig i finland för tillfället. vi åkte bil till haparanda och sedan vidare över gränsen. det händer inte vidare mycket här, alla snackar döda och sjukdomar. alla vuxna försöker roa mig genom att säga saker som: kolla, vi har en dator! kom och sätt dig!   eller: ååh, vilken tv vi har, ska du inte kika lite? duu? vi har svenska kanaler också!
jag dör. jag vill inte titta på tv, jag vill inte sitta framför datorn. snälla männiksor ge mig papper och en penna och vad sägs om lite ensamhet också så ska ni få se hur jag roar mig!

det blir ingen mer skoteråkning, snön är försvunnen. jag känner att min vistelse här är ganska onödig för tillfället.
men jag har kul! våga inte påstå något annat...

jag har insett många saker! nuni:
- fönstrena i finland ser annorlunda ut
- de har inga fönsterbrädor, alltså inga blommor i fönstrena
- alla älskar snäckor
- alla minns mig

det är helt sjukt...det är verkligen som om tiden stått still här!
- kvinnorna lagar maten och männen skottar snö
- alla känner alla
- alla hejar på varandra och flinar som fan
- alla familjer bor grannar med varandra! om det är dags för ungen att flytta hemifrån så kan man räkna med att denne flyttar till huset bredvid mamman!
- det går renar på vägarna
- ingen har sett en gothare tidigare

jag har kul, sa jag det?

igår kom jag fram till att jag skulle göra något särskilt när jag kommer hem (på onsdag) men jag kan inte längre minnas det.



olivers only orgasm.

Kommentarer
Postat av: Izzie

hihi :D Hoppas du har det trevligt (Det går renar på vägarna hihu :P)

2009-04-13 @ 12:18:03
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: Anonym

iih.. den nedre listan påminner om hagens by i leksand... krepe.......

2009-04-16 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0