Blood of the Subscribe

Som utlovat, här kommer den:

Jag har en vän. Som vet att Martina heter Martina.
1. Svammel riktat till Martina, som får namet Matilda.
2. Tidningspapper! Nu ska vi skriva namn! Matilda och Rebeek.
3. Pepparkaka. Alla får en varsin med sitt namn på. Förutom Martina, hon får en Matilda-pepparkaka.
Min vän skäms.

Jag har funnit ny musik jag skäms för. Det trodde jag aldrig om mig...det är typ metal, fast det är nån fjant som tar lite ljusa toner och sjunger fint. Mest hela tiden. Inga skrik.
Uh.

Det kan hända att jag spenderat tid på kupolen med Sara...jag har nu funnit 3 nya metalpojkar varav jag flirtade med en av dem. Det var inte medvetet eller vidare vettigt, men så kan det gå!

För övrigt kan jag tala om för er att colan på P&L-caféet inte är god.


I fuck you because I have an obsession.

Kommentarer
Postat av: izzie

määäääh ... :( :P

2009-12-19 @ 12:12:42
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0