Faith

Okej, så julafton är över. Ni ska få två listor!

Vad som hände:
1. Katt i magen (jag är vaken, jag lovar! jag bara blundar lite..)
2. Frukost ensam, andra på julpromenad
3. Hallå är du inte färdig än?
4. Dumpning av andras julklappar och sista minuten-handling (julklappar från Ica Maxi, tjoho!)
5. Bastu osv...
6. Julmatslunch
7. Sovdags för lillpojken och döstirrande för resten
8. Kalle Anka! Jag, Fredrik och Pappa var de enda som tittade, resten satt i köket och sysslade med något..
9. *Plingpling* ohno! undrar just vem det kan vara..?
10. Julklappar.
11. Öhm...jaha....TP någon?
12. Nu äter vi igen!
13. Öhm...jaaa...här var det livat...
14. Julklappsleken! I år ska vi alla försöka få mitt paket! Tjoho!
15. Nu går vi hem!
16. Jaha, vad vill ni göra? Klockan är nu 10 och alla är skitsura över att ingen kommer med något förslag. Då kan vi lika gärna gå och lägga oss. Godnatt!


Lista nummer 2.
Mina julklappar (jag vet att ni alla vill veta..):
- Mansonkalender
- Kalender med bilder på mig, Ludvig och katterna
- En skål
- Kniv och gaffel (tjoho! förra året fick jag bara en sked!)
- Handduk
- Glas
- En bok
- En dassbok (hur kan hela släkten veta vad jag önskar mig varje år?)
- En papyrus-tavla
- 2 tavlor föreställande min mun
- En halsduk
- Systemkamera (som jag redan fått i förväg, men hallå, vem är senil egentligen?)
- Ritblock med tillhörande pennor (och en pennvässare som min vän fint påpekade)
- Hårspännen i form av rosetter
- Handskar, likadana som Dita von Teese har!
- Strumpbyxor

Jag kanske återkommer.


I fuck you because I'm so fucking drunk.

I fuck you because you're the leadsinger in Muse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...jag fick disksvampar... en röd diskborste... o två smörknivar... samt sugrör i form av snoppar...

2009-12-25 @ 16:26:12
Postat av: Anonym

jaa.. namnet var stensomfan alltså

2009-12-25 @ 16:26:33
Postat av: Karin



I fuck you because you're the leadsinger in Muse. LÄTT

2009-12-25 @ 20:15:55
URL: http://thisisnotafuckingdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0