Think no evil

Uh jag är döende.
Vem är det du pratar med, käraste?
Just precis så.

Jag har funnit mitt sanna kall: Gå och lägga mig så tidigt som möjligt, somna inte, var skitsur, bråka med allt som rör sig och slutligen säg något elakt till en av mina vänner och tänk "shit fan, det där borde jag ångra, men det gör jag inte för det var sant!"
Var bitter.
Och gråtfärdig.
Glöm inte att titta på tv istället för att göra läxor.
Fanfanfan.

Och nu över till Anna-Greta med vädret.

Vad har hänt? Jo, det ska jag tala om för er (vem pratar du med?)!
Jag och en vän har blivit beroende av:
- Blod
- Spike
- Sextankar
- Spikeklonen
- Vampyrer
- Buffy the Vampire Slayer
- Sms om vad som händer på tv
- Sms om hemska hemliga saker
- Lite mer sex


I fuck you because you look like Spike

Kommentarer
Postat av: anna

BÄÄÄST <3 :)

2009-12-17 @ 08:33:19
Postat av: sten

SEX-sms! jag vet nog!

2009-12-19 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0