Nej inte alls...

Jag vet inte riktigt vad som händer.

Vad ska man göra liksom? Jag vill klippa av mig håret en bra bit...igen. Men majoriteten säger: ...nej.
Jag vill.
Inte.


I should have picked the photograph - it lasted longer than you.

Idag talade befolkning om för mig att denne odlade skägg. Det var ungefär då jag insåg att jag odlar nyckelben. Det känns ganska bra...
Men bara i smyg...ingen får veta! Arne vet allt o_O  ohno...vad ska jag göra nu? P-A-R-A-N-O-I-D!
hehe...jag tycker om att skriva så. Jags ka göra det igen: P-A-R-A-N-O-I-D!
hehehe...

Kämpa på nu.

Jag har saknat menlöst svammel! Här kommer det meeer:
- Majs
- Ärtor på burk
- Korv på burk i sockerlag
- Brun rand runt en sten, med mossa!

Adjö kära folksamling. Denna sten är döende. Men på bättringsvägen, ge inte upp!

P-A-R-A-N-O-I-D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0