Äckelpojke, jag vill inte ha dig!

"I'm not in love , but im gunna fuck you
Till some body better comes along."


fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck

exakt så känns det just nu. jag vet inte riktigt varför...ibland blir det bara så.

En dag, en mycket otrevlig dag, som kallas Idag, stötte jag på något finurligt. Jag blev dock lite rädd. Det var nämligen så att jag satt inne i ett klassrum och hade det otrevligt. Jag satt surade i lugn och hade mycket roande konversationer i mitt huvud. Mitt i mina funderingar över huruvida jag borde åka hem och dricka kaffe eller åka hem och grina utbrast Evelina:
"jag knullade ett får!"
Jag satt och stirrade på henne länge. Mycket länge. Till slut blev eve väldigt orolig och frågade: "eeeh...jaaa?"
Jag rynkade på pannan och frågade henne mycket långsamt: "Har du haft samlag med ett får?"
Nu var det eve's tur att stirra konstigt på mig. Det visade sig nämligen att hon hade sagt: "jag klonade ett får" 
Jag vet inte riktigt varför...

Ärligt talat ljuger jag. Det gick inte riktigt till så. Jag var nämligen inte riktigt så sansad...men historien i sig är sann!

Kommentarer
Postat av: skruvmejsel

hahaha! det var en vacker saga.. minns du skruvmejseln?

2009-01-09 @ 12:51:55
Postat av: Koråååne

hur ska man kunna glömma skruvmejseln?? fick vi inte vg?

2009-01-09 @ 20:02:26
URL: http://nordeacorone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0