Jag tänker inte be om ursäkt.

En dag, som mycket väl hade kunnat vara i lördags, fick jag en ny syn på saker och ting. Inte trevligt. Men så är det, så nu har jag underbara planer! Vänta bara....
Jag vet inte själv heller...

Jag hatar eva. Jag bara säger det..ingen vidare förklaring, bara rent ut sagt: jag hatar eva.

Idag fann jag en ny plats att sitta på i skolan. Ett element. Under en korv som lutar om man sätter sig på den. Det var varmt och trevligt! Jag tänker sitta där imorgon också...haha, inget kan hindra mig nu! Jag är hög förresten, sa jag det? hehe..socker och koffein.

SPELREGLER!

No doubt to be my friend.

Jag är inte sammanhängande. Förlåt. Men jag känner...att kanske borde jag låta den här bloggen dö...dö ut som dinosaurierna och göran persson gjorde... hehe...göran naken...med en tigerkorv.

hehe...tigerkorv...feltolkning!

Idag talade fridis om för mig att fransmän var speciella i sängen. Jag visste inte det. Kanske visste inte fridis heller...ibland får hon bara för sig saker.

is mug!

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiissss muuug

2009-01-21 @ 15:10:14
Postat av: Anonym

hehe. fridis. vimsig.

2009-01-21 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0