OMG! blodådror!

Jag är...inte sentimental...men jag finner inte ordet  jag söker....vänta bara...nostalgisk!!
Jag lyssnar på gammal musik, panic! at the disco...ja jävlar, det var tider det! jag minns det som om det vore igår...

Idag talade befolkning om drömmar. Jag ville inte prata om mina...jag drömmer så sjukt! Det är liksom....sex överallt med konstig befolkning! Jag vill inte vara med...

Det har varit skit idag. Lista över skitsaker som hänt mig under dagen:

- Det snöade
- Jag kom försent till gitarren
-Den konstige pojken kom för tidigt till sin lektion, vilket nästan innebar att jag skulle vara tvungen att spela så att han hörde! ÅNGEST!
-Mamma glömde hämta mig från gitarren
-Jag halkade nästan
-Det snöade....på mig!
-Jag var tvungen att svamla inför andra
-Jag hade ett cpigt läxförhör
-Jag fick reda på att jag inte har sovmorgon imorgon trots allt
-Jag har inga skor att sätta på mig imorgon

Bra saker som hänt mig under dagen:

-Min svensklärare ville prata med mig, hon var gald...jag blev mycket lycklig.
-Jag har fått tid att läsa
-Jag har fått kaffe
-Jag har hittat ny musik
-Jag har fått nya kläder

Ja som ni säkert märker har det dåliga vägt över det goda. HAH!

Idag har jag varit aggressiv. Så aggressiv att jag blev tårögd. Jag skrek, jag kämpade, jag skrattade och sa:
- Vet ni, en vacker dag kommer jag spränga något. Och jag kommer skratta, och de kommer choppa mig i fängelse. Och jag tänker skratta, jag tänker skratta tills jag blir galen och...jaa!

Jag tyckte det var fint formulerat av mig...men jag tänker skratta, bara så ni vet!

FAN TA OBAMA!
Jag känner det...jag trodde att han var human. Jag hade fel. FAN TA HONOM! Må hända att han är den bästa president usa någonsin haft (vad vet jag), men...neej! jag trodde att han tyckte att alla var lika värda. HAN om någon, borde tycka det. Men fint, nejnej, nu ska vi frysa ut en del av befolkningen! Jodå, det blir så bra så.
The gay people are not allowed to get married.
FUCK IT!

peppar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

what? har han sagt så? :O

2009-01-21 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0