Lars-Erik blev en andraklassens-turk.

Dagens låt: Burn in Hell - Dimmu Borgir

Dagens frisyr: alltså..lite lagom skitigt och lockigt :P

Dagens smink: tss...inget.

Dagens klädsel: Jeans och t-shirt

Dagens roliga händelse: när jag glömde vad pappas nya namn var och kallade honom för kotchkotch..

Dagens planer: alltså...beklaga mig lite över bristen på kaffe!

Dagens vill ha: kaffe!

Dagens saknad: jag tröttnar aldrig...kaffe!

Dagens drog: kaffe...men det är slut!! så...det får väl bli kotchikorn istället..

Dagens tråkigaste: när kaffet dog...

Dagens finaste: när vi besökte befolkning som hade kaffe!

Dagens måste: duscha....men jag vill inte! jag orkar inte! sluutaa...

Dagens dricka: cider! eller om jag sparar den till imorgon...hehe...jävlar alltså! 2,25!

Dagens köp: jag har köpt en häst! den heter kotchikorn...

Dagens mat: öhm..alltså..

Dagens kärlek:  kotchikorn! och kanske min tjusiga klons broder...

Dagens mående: jag är psykiskt instabil! VADFAN HÄNDE MED KAFFET??

Dagens skratt: Kotchkotch!

Dagens tanke: jag dör...jag tar livet av mig...jag cyklar (på min icke existerande) cykel och handlar kaffe! ...nej, tänk efter lite...omg! jag blir utan..hehe...besök! ..oh no! kotchikorn har rymt! nej vänta, där var han...komsi kotchkotch!

Dagens irritationsobjekt: spotify...

Dagens smycke: låt mig se nu...3 örhängen och två ringar..

Dagens just nu: faan...jävla tyskfjantar!

Dagens önskan: hmm...K-A-F-F-E!

Dagens längtan: efter en dröm...så fager...så overklig...

Dagens citat: Har du en bensindriven choppare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0