I Turkiet där sökte han asyl.

Jag vill börja med att tacka alla för era underbara bilder på Johanna!
Vidare till att jag råkar veta att ni vill ha en sammanfattning över min helg...uhuhuh...

Fredag: Jag började dagen med att omedvetet stiga upp 18 minuter över 8. Skolan började halv 2. Vääldigt trevligt......
Vi fick en fjantuppgift på engelskan och hela klassen (med tänkbara undantag) stönade av missnöje. Det var alltså meningen att vi skulle berätta om en nyhet som vi fick dra ur en bunt. Efter att ha klagat en stund bestämde jag mig för att skärpa mig och hoppas på att jag skulle få en relativt rolig nyhet, kanske om en upphittat sten eller liknande. Jag fick politik.
Såklart.
Är det någon som vet vad GOP är?

Dagens onyttigeter: Vitt bröd med ett halvkilo smör på, en bulle, en rulltårtebit och ett paket mariekex.

Lördag: LEDIG!
Morfar: jag sticker 8 på morgonen...ska jag stänga dörren så att du slipper vakna?
Jag: Nej. Väck mig när du går.
Morfar: Ja...
Jag: Väck mig när du går (igen).
Morfar: Jag vet.

Klockan halv 10 ringer mamma: Äru redo att sticka till 10 eller?
jag: VA?? Vad är klockan? var är morfar?

Det visade sig att han var senil.

Men hur som haver åkte vi iväg till Pärlan och Emmaus. Jag fann: en kofta, ett par platå-stövlar, ett par kängor, ett par konstiga orangea (stavas det så?) skor och en sten.
Okej jag ljög.
Det var ingen sten. Men det hade kunnat vara så!

Dagens onyttigheter: Vitt bröd med ett kilo smör på och en rulltårtebit.

Söndag: Jag vet nog! Jag vet allt...
Ludvig fyller år så jag ska dit...sen ska jag hem till Fridis för att äta sushi, titta på film och sova över.

Dagens onyttigheter: You name it.



Mina sexiga skor...





Kommentarer
Postat av: Izzie

var är morfar! XD hihu, du är så rolig!

2009-10-11 @ 16:53:55
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0