Ljugande pojkar och översexuella tjejer. Eller bara lite halvt...

Jag vet att ni alla har väntat med spänning på de slutgiltiga resultaten.

Syftet med hela undersökning var att bevisa att majoriteten är översexuella och pojkar ofta tänker på deras egen snopp.

Jag tänker rada upp allas svar nedanför och sedan dra en (säkert sexig) slutsats.



Fråga:
Vad är din första tanke när jag säger "kom inte där med den där"?

Tjejernas svar:

1. Sex
2. Snopp
3. Otäcka saker som man helst inte vill ha i ögat. Exempelvis en snorkråka.
4. Ingen aning
5. Att stanna
666. Sex
7. Sex
8. Lång äcklig pojke (PJ) som dansar med Anna. Lite halvt is mug sex.
9. Snopp
10. Någon som säger något man inte får säga.
11. Snopp
12. Sex
13. Något perverst
14. Sex
15. Vet inte. På vad andra tänkte på kanske...
16. Ehm..vaaa?
17. Vaaaaad?
18. Vet inte

Pojkarnas svar:

1. Gräsklippare
2. Egen snopp
3. Motorsåg
4. Sex



Så majoriteten tänkte alltså på något som har med sex, snoppar eller andra "perversa" saker att göra. Av detta kan vi då anta att de flesta (normala) människor är översexuella och tolkar det mesta på "fel sätt". Jag är ytterst besviken på de få pojkstackare som vågade svara. Faktum är att jag tror att 2 utav dem ljuger. Om jag vore en pojke skulle jag garanterat tänka på min snopp...
Jag tror inte att min undersökning slutar här. Jag skulle vilja fortsätta fråga lite pojkar...tyvärr känner jag inte så många pojkar, och jag är rädd för att främmande pojkar inte skulle säga snopp i min närvaro...det känns i alla fall inte som det.
Om ni känner att mina resultat har varit deprimerande eller otillräckliga får ni gärna lägga till något eller fråga fler folk och meddela mig era egna resultat. Kanske skulle vi till och med kunna skriva en bok! Jag skulle säkert vara bra på det alltså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jocke tänkte på sex...

- vad tänker du på?

- jag vet inte...

- tänker du på sex..?

- jaa...

2009-10-19 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0