Torkels lag!

Och så över till Bengt med vädret.

Idag fann jag mig själv väldigt aggressiv i ett hörn. Jag klappade mig en stund på axeln. Det kan hända att det hjälpte.
För övrigt så åkte Måfre till Malmö idag. Hon kommer antagligen hem igen på måndag. Alltså är jag ensam med Påfre. Jag misstänker att det kommer bli tjat och bråk om mat. Min Påfre är bra på att laga mat, men när det kommer till att komma på vad man ska äta eller faktiskt äta regelbundet så har Påfre lite problem. Idag är nog bara början på den eviga frågan:  Vad ska vi äta?

Och Påfres svar: Ska vi äta??

Uuuh...han är inte alltid så stabil. Men han har sina stunder! Igår fick han för sig att han skulle axla rollen som en äkta far och hjälpa mig med läxorna. Det gick fint! Han förhörde mig på massor med glosor. Jag hörde lite mummel om "depositisiosition....depå!" och sedan plötsligt (högt också!): BAJSHÖG!
Gapskratt.
Vad menar du?
Bajshög!
Men alltså, står det så?
Jaaa!!!!
Ännu mer gapskratt.

För övrigt (igen) så har jag fått förklarat för mig hur man uttalar Claes på olika språk...vi lekte sepe en stund. Sedan ville jag gå hem. Då kom Karin och grät/skrattade: Jag kallade Oliver för Klaaaaas!

I fuck you because you're everything I don't need.

Kommentarer
Postat av: post-it

jag choppade post-its på klas!!! :D

2009-10-24 @ 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0