Detta fält måste fyllas i 3

En dag (mycket lik denna) skrev jag en fin lista. Den handlade om vad som var hett med pojkar. Det var absolut inte idag. Så här skrev jag:
-Skinnkappor
- Kappor
- Kängor
- Platåskor
- Skinnbyxor
- Nitar
- Långt (svart är trevligt) hår
- Smink
- Top hats
- Svart (lite överallt)
- Mörka, trevliga gosstämmor
- Springer omkring utan tröja
- Luktar sådär...man!

Och för övrigt vet jag att ni vill veta vad som hände igår. Jag tror att jag känner för att dela med mig av det som drabbade mig.
Jag dog, jag fick andnöd och jag var hyper. METALPOJKAR! inom räckhåll... jag hade kunnat petat på dem om jag hade velat, men jag var alldeles för förlamad för att det skulle fungera...åååh...snapegossen!
Jag påpekade för mina vänner att han hette Snape och var mycket het.
Oliver: Varför Snape?
Jag: För att han ser ut som Snape!
Oliver: Stackarn! Snape är under inga som helst omständigheter snygg!
Johanna: Han är flottig och äcklig!
Jag: Jaa...men han är het!
Johanna: Flottig?
Jag: *mummel*
Sedan drog jag åt mig Anna och mumlade om andra flottiga och äckliga pojkar. Sen skrattade vi. Åt flottiga pojkar utan namn som jag egentligen vet vad de heter och faktum är att de faktiskt bara är en så egentligen skulle jag bara kunna skriva han men det skulle inte kännas lika bra och dessutom tror jag nog att alla redan vet vem den flottige och äcklige pojken är och Sara, kära du, jag måste berätta en oroväckande historia.

Och för övrigt, det var faktiskt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0