Oliver luktar lik och potatis

lök is mugg!

Jag ska dela en fager historia med er! Det var nämligen så att jag och Sara satt på en bänk. I regel brukar bänkar vara ytterst fula men den här bänken var något särskilt och underbart.
Jag och Sara korvade över en låt via mobilerna och därför kunde vi inte se vad klockan var. Vi bestämde oss för att avbryta och kolla vad klockan var och sedan fortsätta.
Sara: kl är 10 i 5.
Jag: jaa...okej.

-Paus-

Man i rullstol rullar förbi (ser normal ut).

Jag: Hej! Vet du vad klockan är?
Man: Ööööh....schka kolla...
*gräver länge innnanför jackan innan han plockar upp INGENTING och tittar på det en stund*
Man: sch...sch..schugo över sch..fem!
Sen tog han ut INGENTING ur munnen och stoppade det i väskan bara för att byta ut det mot ett par solglasögon och muttra "ungjävlar" och sen visa oss dem och säga helt normalt: Klockan är 20 minuter över 5. 
sen muttrade han lite till. Jag tackade så mycket och sa hejdå.

Visste du att en väldigt het pojke som är ytterst hett metal är mattant?


Kommentarer
Postat av: mitt namn är Ralf

åh herregud! du är så efter, kära du...

2009-09-13 @ 11:58:58
Postat av: stenkorv

jaa...det kan vara sant...

2009-09-13 @ 17:52:01
URL: http://nordeacorone.blogg.se/
Postat av: karin

OLIVER LUKTAR LIK OCH POTATIS!!11

2009-09-14 @ 20:45:55
URL: http://thisisnotafuckingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0