fuckyoutofuckyouover

Påskmiddagar och Pärlan.
I princip.
Igår hade vi påskmiddag med Camilla, Fredrik, Ludvig och Sixten. Det var sansat och trevligt. Om än lite tröttsamt. För att göra hela saken värre försvann Gösta.
Han kom hem igen vid kvart över 3 på morgonen.
Vi alla älskade honom för det.

Hmm...sedan bar det av till Pärlan med Måfre och Karin. jag fann en klänning, (Manson-)stövlar, kjol, bluskofta, en vas och 2 cd-skivor. En med Hjalle & Heavy och en med Dr. MacDoo. Grejen var den att mcDoo-cd:n var tom. Kul. Jag köpte med andra ord ett fodral.
Nice.

Hmm...släktmiddag! Fina tider....sura ungar osv...
Haha, jag och Julia spelade Eva och Adam-spelet på datorn. Julia fick välja vilket ljud som fick det att vattnas i munnen på henne...när hon hörde något fräsa i en stekpanna utbrast hon: i vems mun vattnas det när man hör KISS???

Sedan kikade vi på videos på youtube. Jag tror att jag har utsatt henne för en hel del förbjudna ord och lite fina, hrm, bilder. Nakenbilder på Manson t.ex.
Sedan fann hon min fasttejpade kondom. Julia: meh, vad är det här?
Jag: jaadu Julia....det där är en kondom.
Julia: MEH! vad ÄCKLIG du är, Becca!

I fuck you because simply feel like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0