So what?

Hmm....så jag överlevde. Se där!
För övrigt sitter jag och skrattar.
Åt en pojke.
Pojken i fråga lade till mig på msn och startade en konversation.
DumHuvvePojke (DHP): Hej sötnos!
Jag: Hej
DHP: Var har du varit hela dagen?
Jag: Eeh....hos min syster :P
DHP: ÅH! Äntligen någon att prata med! Hur är det? Jag hittade dig på msn's online-lista.....
Jag: Jodå, jag mår bra :) du då?  På så vis....
DHP: Jag mår utmärkt! Men du, ska vi inte camma lite? :P ;)
Jag: Jag är inte intresserad.
DHP: Nehej....men du är säkert en nervös oskuld i alla fall.....peace.
Jag: Okej.

Nu tänkte jag då att konversationen var över. Men tro fan att han missförstod!

DHP: Åh, vad bra! men besök svammelsvammel-sidan. Du hittar mig *svammel*. Min pappa skulle döda mig om han visste att jag höll på med sånt här kinky..hehe!

Numera blockerad pojke gav mig ett skratt i alla fall!

I fuck you because I know you want me to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0