www

Okej, nu ska jag skriva av mig det.

Idag är det den nionde April.
För andra gången någonsin gör just det datumet så jävla ont i mig. Det gör så ont att jag vill kräkas ibland. Jag vill göra något åt det, jag vill....

Jag tittar på bilder och minns. Jag pratar med henne i mitt huvud. Jag minns allt det fina, jag minns allt det dåliga. Jag bryter ihop, jag lappar ihop mig själv igen, jag låtsas.
Jag vill vara ensam.
Jag vill ha någon.
Jag vill inte gråta.
Jag vill...få det att gå över.
Jag vill inte vakna, jag vill inte sova. Jag vill inte minnas, men jag får inte glömma.

Egentligen vill jag att någon ska minnas, komma på: Javisst! Födelsedagen! Bör jag ringa och fråga hur det är med Rebecca?
Jag vill ha ett samtal, jag vill att någon ska trösta mig. Jag vill att någon ska säga att det är okej, det går över, jag älskar dig, det är bara idag.

Låtsas som ingenting.
Hej jag kom att tänka på dig.
Hej, låt mig ringa upp! Ja! Nu ska vi förstöra någon annans dag.

Hur mår du?
Jag mår bra, sluta tjata!

Kräkas, kasta mig i älven.

Nej.

Men...

Inte sammanhängande, men jag måste inte vara det! jag får skriva fel för att jag inte ser något genom dimmridån som sänkt sig över mina ögon! Blurret i hjärnan, smärtan överallt.
Men du vet inte.
Och jag anklagar dig inte.

Ring mig inte.

Den tomhet som fyller mig....jag har ingen. Inget kan fylla ut det tomrummet.

I fuck you to make my pain go away.
I fuck you to forget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0