Dagen då jag kände att, vafan! Det här är kul ju!

Idag har det hänt mycket!
Jag var tvungen att gå upp i tid och göra mig i ordning för sushi på stan med Sara och Tomzz. Ja, så efter sushin, som föreställde både frukost & lunch, satte vi oss och drack kaffe på bibliotekets café, stabilt manliga som alltid!
Sara var tvungen att lämna oss för att åka till Gotland, och vi sörjde länge. Närmare bestämt i två timmar innan jag och Tomzz också skiljdes åt.

Jag spatserade hem till min morfar i regnet. Det var okej så.
Kom hem, gick upp till Eva som trevligt nog fyllde år!
I väntan på fler gäster löste vi korsord och sudoku och drack cider.

Folk kom och vi åt smörgåstårta och vanlig tårta. Jag fick ett skärp och två par handskar. Varför vet jag inte. Mest för att det kunde passa mig.
Hehe.
He-he.

Vidare upp till min syster för att hjälpa henne fylla i lite böcker om hennes söner. Vi kikade även på The Mighty Boosh. Med gästspelande.....THE HORRORS!
Det var fett underbart och jag är lite kär i den ena pojken. Hehe.

I fuck you because I can't even look at you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0