*mysko läten*

Jag har fått besök!
Det var trevligt...

Tomzz somnade på min soffa och blev ritad på....varav han inte vaknade av det.  Det är en klen gosse, det där.
Men alkohol...

Jag har så stört ont i magen. Jag förstår inte vad det är, men ont som fan gör det....

Hmmm...imorgon flyttar kineserna hem till mig! Vi får väl se hur det går....tydligen är den yngsta 14 år. V har säkert jättemycket gemensamt, med tanke på åldersskillnaden på 4 år! Jävla sepe.
Jaja....faan...tänk om de suger på engelska? Tänk om de väntar sig att vi ska kunna kinsesiska! Vafan! Det jag minns är typ...ris och pekinganka. Yes!
Eller nåt...

Måfre åkte ut och hndlade idag och kom hem med ett storpack ris. Jag tror att hon tänker att de kanske inte äter något annat. Bra där. Vi äter aldrig ris i min familj. Jag har kokat ris 2 gånger och jag är nästan 18 år. Men det är stabilitet på hög nivå ska ni veta!

Punkbitch.

I fuck you because relax, it's over. You belong to me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0